Julehjælp

Julehjælpen Hillerød uddeles hvert år ved juletid af Alivekirken til økonomisk trængte personer/familier i Hillerød og Ølstykke og omegn. Julehjælpen uddeles i december måned.

Det praktiske

Julehjælpen består af en flyttekasse fyldt med alt det, der hører sig til en god traditionel julemiddag. Derudover kan flyttekassen indeholde julemusik, slik og meget andet godt.
Alivekirken samler hvert efterår penge ind til julehjælp i Hillerød og Ølstykke. I 2023 uddelte vi julehjælp til 292 personer/familier i Hillerød og Egedal kommuner.

Har du lyst til at støtte?
Har du lyst til at støtte arbejdet, kan du indbetale til Nordea på bankkonto 2230-0276839497.

Mærk indbetalingen "Julehjælpen".

Søg julehjælp

Har du svært ved at få pengene til at slå til i julen, har du mulighed for at søge kirkens julehjælp.

I løbet af efteråret 2024 vil der komme link til ansøgnings skema her på siden.

Udskrives, udfyldes, underskrives og afleveres fysisk:

Julehjælp 2023

Vore sponsorer 2023