Kirkeliv

I Alivekirken har vi flere midtugeaktiviteter, der foruden vores generationsspor er med til at give liv til kirken og byen udover søndagens gudstjeneste.

Livsgrupper

Livsgrupper er en vital del af kirkens fællesskab. Det er her, man kan være en del af et mere nært fællesskab, der deler liv og opbygger hinanden. Grupperne mødes hver anden uge og er delt op i mande- og kvindegrupper.

Fællesspisning

Fællesspisning er et ugentligt aftensmåltid, der bliver delt i kirkens lokaler. Her er der fællesskab og hygge samt en kort andagt - et bibelord til eftertanke.

Bøn

I kirken har vi ugentlige bønnemøder, hvor du har mulighed for at deltage i bøn for kirken, byen og landet.

Derudover er der mulighed for personlig forbøn med et andet menneske til vore gudstjenester om søndagen.

Delight

Delight er dér, hvor kvinder mødes. Det er vores mulighed for at sætte en dag af til forkælelse af vores kvinder, hvor der bliver sørget for opvartning, dejlig mad, lovsang og et inspirerende ord.

Tidspunkt for kommende Delight-arrangement meddeles senere her på siden.

Julehjælp

Julehjælpen Hillerød er en julehjælp, vi i kirken har delt ud til trængende borgere i Hillerød siden 2013. Det er en fantastisk mulighed for at gøre en forskel for den by, vi er en del af.

unsplash